今天


很想談戀愛{#emotions_dlg.emotion_006}


可能是....


1.昨天看了K歌情人的電影{#emotions_dlg.emotion_012} 可能是被歌曲裡的內容影響
2.因為看了日劇藤木直人的帥勁給電到{#emotions_dlg.emotion_009}
3.今天跟朋友見面 她發了訂婚帖子給我
一個一個的嫁掉 有種寂寞的fu {#emotions_dlg.emotion_046}
(啊.....................寂しいなぁ~~~~~)

 


Way Back Into Love ~Hugh Grant & Haley Bennett~


I've been living with a shadow overhead
我一直活在籠罩的陰影中


I've been sleeping with a cloud above my bed
睡在烏雲滿布的床上


I've been lonely for so long
如此長久以來孤獨不已


Trapped in the past, I just can't seem to move on
困在過去,無法向前


I've been hiding all my hopes and dreams away
我一直隱藏著我的希望與夢想


Just in case I ever need em again someday
以防有一天會再需要他們


I've been setting aside time
不斷地撥出時間


To clear a little space in the corners of my mind
來收拾心靈角落的些許空間


All I want to do is find a way back into love
我只想找到回到愛的道路


I can't make it through without a way back into love
沒有回到愛的道路,就無法繼續下去


Oh oh oh
I've been watching but the stars refuse to shine
一直留意,但星晨卻拒絕發光


I've been searching but I just don't see the signs
不斷地尋找,卻見不到任何跡象


I know that it's out there
我知道就在某處


There's got to be something for my soul somewhere
必定存在著拯救我靈魂的事物


I've been looking for someone to shed some light
我一直尋找散發光芒之人


Not somebody just to get me through the night
並非只是個帶我走出黑暗之人


I could use some direction
我可以採用某種方向


And I'm open to your suggestions
而我接受你的建議


All I want to do is find a way back into love
我只想找到回到愛的道路


I can't make it through without a way back into love
沒有回到愛的道路,就無法繼續下去


And if I open my heart again
倘若我再次開啟心房


I guess I'm hoping you'll be there for me in the end
我想我將希望你伴我到終點


oh, oh, oh, oh, oh
There are moments when I don't know if it's real
有些時候我分不清楚真實與否


Or if anybody feels the way I feel
或者是否有人和我有種同樣的感覺


I need inspiration
我需要靈感


Not just another negotiation
而非另一個談判


All I want to do is find a way back into love
我只想找到回到愛的道路


I can't make it through without a way back into love
沒有回到愛的道路,就無法繼續下去


And if I open my heart to you
倘若我再次開起心房


I'm hoping you'll show me what to do
希望你能指引我如何去做


And if you help me to start again
倘若你能幫助我再次出發

You know that I'll be there for you in the end
我將陪伴你到終點

arrow
arrow
    全站熱搜

    リタ (r i t a) 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()